Home
- Kinderkleding meisjes
- maat 104
Opheffing's uitverkoop van kinderkleding!!!!
€ 0,00
OPHEFFING'S UITVERKOOP
peety stopt met de verkoop van kinderkleding!
Leuke betaalbare kinderkleding vanaf maat 86 t/m 176 voor
hippe jongens & meiden.
Merken zoals Sandsoil. Efratis. RYB. Kikiwon. Chilong en vele andere bekende en onbekende merken.
Spijkerbroeken vanaf 10.00 euro. longsleeves vanaf 5.00 euro. en alles incl verzendkosten.
En ook de zomercollectie is super leuk geprijsd!
Dus kom snel even kijken. en vraag even naar de site!
Deze advertentie is geplaatst op 02-01-2010 en is 534 keer bekeken. >>>> Ook een gratis advertentie plaatsen? <<<<
Plaats: velserbroek
Deel deze advertentie op:
peety stopt met de verkoop van kinderkleding!
Leuke betaalbare kinderkleding vanaf maat 86 t/m 176 voor
hippe jongens & meiden.
Merken zoals Sandsoil. Efratis. RYB. Kikiwon. Chilong en vele andere bekende en onbekende merken.
Spijkerbroeken vanaf 10.00 euro. longsleeves vanaf 5.00 euro. en alles incl verzendkosten.
En ook de zomercollectie is super leuk geprijsd!
Dus kom snel even kijken. en vraag even naar de site!
Deze advertentie is geplaatst op 02-01-2010 en is 534 keer bekeken. >>>> Ook een gratis advertentie plaatsen? <<<<
Plaats: velserbroek
| Website: | ||
Deel deze advertentie op:
Gerelateerde advertenties
| Leuke hippe haarspeldjes Zoek je leuke haaraccesoires voor je dochter? Kijk dan eens op mijn website. ... |
13-06-2010 12:53 | n.o.t.k | |
![]() |
ADIDAS LG Tee Oranje ADIDAS LG Tee is een Oranje t-shirt met grijze afbeelding. Materiaal: 100% Katoen Meer (sport)merkkleding en schoenen?Kijk op onze gratis verzending bij bestellingen boven 25 euro! ... |
08-05-2010 16:41 | € 5,95 |
![]() |
ADIDAS Adigirl T Mattoranje ADIDAS Adigirl T is een t-shirt in de kleur Mattoranje met geborduurde "Adigirl". Materiaal: 100% Polyester Meer baby/kinderkleding en schoenen?Kijk op onze gratis verzending bij bestellingen boven 25 euro! ... |
02-05-2010 13:56 | € 7,95 |
![]() |
Schitterend zomerjasje van VINROSE Prachtige zomerjas uit de VinRose zomer 2010 collectie! maat 104 (meer maten in de webshop). Door de diverse froezel lagen over de gehele jas heen krijgt deze jas echt een romantische uitstraling. Op de voorkant zit een knoopsluiting met grote opvallende knopen. Leuk detail: de klepzakjes op de voo ... |
02-05-2010 11:46 | € 42,50 |
![]() |
ADIDAS Adigirl 3/4 pant Mattazure Adidas Adigirl 3/4 is een Mattazure broek heeft bij de middel en bij de knie elastiek en twee het linkerbeen zit klein het logo Adidas in neonred en nog twee zakken op de billen. Materiaal: 100% Polyester. Meer (sport)merkkleding en schoenen?Kijk op onze gratis verzending bij bestellingen ... |
29-04-2010 18:46 | € 9,95 |
![]() |
Voor trendy meisjeskleding kijkt U op all4kidzfashion!! Wij verkopen trendy merken zoals 4FunkyFlavours. Dit is een nieuw merk waar de verwachtingen erg hoog van zijn. Neem gauw een kijkje op onze site voor dit kleurrijke merk. maar ook voor andere merken als: OPT. Creem. Clair d.k. en Glozz. All4kidzfashion ... |
05-03-2010 13:32 | n.o.t.k |
| Leuke haarspeldjes en haarelastiekjes Heb je net leuke voorjaarskleding gekocht voor je dochter? Misschien heb ik haarspeldjes of elastiekjes die er precies bij passen. Anders kan ik vast wel iets maken. Prijzen zijn vanaf 2.10. Heb je interesse? Mail me maar voor het adres van mijn website. ... |
03-03-2010 10:04 | € 2,10 |