Home - Kinderkleding meisjes - maat 122

Opheffing's uitverkoop van kinderkleding!!!!

€ 0,00
Opheffing's uitverkoop van kinderkleding!!!!

Foto's

OPHEFFING'S UITVERKOOP

peety stopt met de verkoop van kinderkleding!
Leuke betaalbare kinderkleding vanaf maat 86 t/m 176 voor
hippe jongens & meiden.
Merken zoals Sandsoil. Efratis. RYB. Kikiwon. Chilong en vele andere bekende en onbekende merken.
Spijkerbroeken vanaf 10.00 euro. longsleeves vanaf 5.00 euro. en alles incl verzendkosten.
En ook de zomercollectie is super leuk geprijsd!

Dus kom snel even kijken. en vraag even naar de site!

Deze advertentie is geplaatst op 02-02-2010 en is 269 keer bekeken. >>>> Ook een gratis advertentie plaatsen? <<<<

Plaats: velserbroek
Website:

Deel deze advertentie op:
Share |

Gerelateerde advertenties

Leuk shirt met mooie hals met striklint VINROSE Leuk shirt met mooie hals met striklint VINROSE

Wat dit shirtje speciaal maakt is de mooie halsbelijning. Maat 122 (in onze webshop meer maten) De lichtgerimpelde onderkant zorgt voor een lichte pofmodellering. Linksonder op het shirtje zit een applicatie van een geborduurd vlindertje. Gemaakt van 95% katoen en 5% spandex. Super te combineren met ...
02-05-2010 11:38 € 17,50
Leuke haarspeldjes en haarelastiekjes Leuke haarspeldjes en haarelastiekjes

Heb je net leuke voorjaarskleding gekocht voor je dochter? Misschien heb ik haarspeldjes of elastiekjes die er precies bij passen. Anders kan ik vast wel iets maken. Prijzen zijn vanaf 2.10 Heb je interesse? Mail me maar voor het adres van mijn website. ...
03-03-2010 10:10 € 2,10
Opheffing's uitverkoop van kinderkleding!!!! Opheffing's uitverkoop van kinderkleding!!!!

OPHEFFING'S UITVERKOOP peety stopt met de verkoop van kinderkleding! Leuke betaalbare kinderkleding vanaf maat 86 t/m 176 voor hippe jongens & meiden. Merken zoals Sandsoil. Efratis. RYB. Kikiwon. Chilong en vele andere bekende en onbekende merken. Spijkerbroeken vanaf 10.00 euro. longsleeves vanaf ...
02-02-2010 19:15 n.o.t.k
Leuke haarspeldjes met roosjes/vlinders/bloemen Leuke haarspeldjes met roosjes/vlinders/bloemen

Leuke haarspeldjes. 4.5 cm Ik heb ook haarspeldjes van 3 cm. deze zijn 2.50 per paar. Mail me maar voor het adres van mijn website ...
29-01-2010 22:21 € 2,75